Re: burdel przy win98

Autor: Cthulhu (cthulhu_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 15:20:25 MET DST

On Mon, 22 Jun 1998 10:10:29 GMT, "Winetou" <winetou_at_thepentagon.com>
wrote:

>Np moja matka ostatnio musiala sie
>nauczyc obslugi komputera, bo ma w pracy. Przez pierwszy tydzien musiala 20
>razy probowac, zanim udalo jej sie dwa razy kliknac szybko na ikoncne bez
>poruszenia myszka.
Nie, no nie mogę się powstrzymać od komentarza. Może Twoja Mama
powinna zgłosić się do jakiegoś specjalisty? ile ma lat? To mogą być
początki choroby Parkinsona.
A co do reszty Twojego listu - każdy ma prawo mieć swoje zdanie, rzecz
jasna, ale Ty nie za bardzo wiesz chyba o co w tym wszystkim chodzi.
Ale tłumaczeniem tego niech się już zajmie ktoś inny.
Pozdrawiam,

--
Jakub Głuszecki < cthulhu_at_kki.net.pl >