Re: Homologacja?

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 13:32:07 MET DST

LEO napisał(a) w wiadomości: ...

>Bogdan Holewiński napisał(a) w wiadomości:
><6mdnik$cc3$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>znależć
>>

>Witam !
>Ma na 100 % gdyż posiadam ksero z pieczęciami i podpisem ministra
>Homologacja wydana przez Min.Łączności
>nr. 543/97 z dnia 18,07,1997.r.

To że Ty masz ksero że jakiś produkt ma homologację (np Zoltrix FM-336VSP)
to nie znaczy że jak ja sobie (lub jakaś firma) przywiezie taki złom z
zagranicy to będzie on miał homologację. Bo taki sam sprzęt może mieć i nie
mieć homologacji, taki to u nas posrany kraj, ale to też, jak wszystko, ma
pewne uzasadnienie

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)