Re: Skaner Colorado Primax D600

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 16:07:56 MET DST

Lukasz Grabowski napisał(a) w wiadomoœci:
<358a78e2.5778298_at_news.tpnet.pl>...

>Miał służyć do użytku domowego - głównie wprowadzania grafiki na
>strony www. Z zakupu tego skanera zrezygnowałem.

Poszukaj moich postów o skanerach, pisalem na ten temat juz wiele razy. W
skrócie... Rozwaz UMAXA albo Avisiona. Obraz tak samo drewniany (KOLORY),
300 dpi do WWW starcza swobodnie, a i odwzorowanie kolorów nie ma takiego
znaczenia. UMAX jest duzo lepszy jesli chodzi o jakosc skanów a Avison jesli
chodzi o szybkosc. Ja w tej klasie wybralbym UMAXA, albo Microteka. Primax w
obsludze przypomina ruski traktor.

--
====== Przy odpowiedzi usun -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)