Re: Zmusic modem do ....

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_pds.net.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 15:31:09 MET DST

Michal Piotrkowicz napisał(a) w wiadomości:
<6mehsu$2lt$1_at_flis.man.torun.pl>...
>To ja wiem - ale poprostu zaszlyszalem to od kogos ... zdaje sobie
>sprawe ze taniej by mnie wyszlo kupienie modemu nawe 56 niz
>modernizacja tego modemu ... szkoda mi go bo jest zewnetrzny .. A tak
>apropo to sa juz modemy w standarcie V.90 ?
>Czy na choryzacie widac juz jakis nowy standart modemow np.: 112? -
>moze jest to smieszne i powie ktos ze niemozliwe ale to samo bylo ze
>standartem 33.600 - wsyscy mowili ze jest to szczyt szybkosci -
>szybciej sie nieda bo linia nie pozawala ... a jednak pozwala na 56 ..

Nie da sie uzyskac czestotliwosci powyzej tej jaka "posluguje" sie modem
33600. Poprostu kazda cyfrowa centrala obetnie cokolwiek jest powyzej.
Rozwiazanie 56k jest rozwiazaniem czysto software'owym i w dodatku jest
jednostronne (download). Sa tez modemy 256kbps ale to jest inna bajka i bez
dogadania sie tpsa (czyt. bez stalego lacza) nie ruszysz powyzej 33600
(hardware). Chcesz szybciej niz "udawane" 56 to mysl nad jakims swietnym
algorytmem kompresji...;-)

--
C'ya,
Macko