Re: Zmusic modem do ....

Autor: Michal Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 22:12:52 MET DST

|To tak jak byc chcial zmusic swojego maluszka aby jechal 200
wymieniajac
|szofera :-)))
|
|mozna przyspierzyc przez wymane EPROMU a to chyba nie ten modem ( us
|Robotiksy mozna anie nie wszystke napewno )

To ja wiem - ale poprostu zaszlyszalem to od kogos ... zdaje sobie
sprawe ze taniej by mnie wyszlo kupienie modemu nawe 56 niz
modernizacja tego modemu ... szkoda mi go bo jest zewnetrzny .. A tak
apropo to sa juz modemy w standarcie V.90 ?
Czy na choryzacie widac juz jakis nowy standart modemow np.: 112? -
moze jest to smieszne i powie ktos ze niemozliwe ale to samo bylo ze
standartem 33.600 - wsyscy mowili ze jest to szczyt szybkosci -
szybciej sie nieda bo linia nie pozawala ... a jednak pozwala na 56 ..

Michał Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl
 moll47u_at_priv.onet.pl

UWAGA
Prosze nie wysylac listow na moll47u_at_ic.com.pl
Konto nie dziala !!!! I dzilac nie bedzie !!!!