Re: AGFA Snap Scan 310

Autor: SqT (SqT_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 03:45:04 MET DST

Podzielam zdanie Bart (B.K.) widzilem ta agfe i jak bylem na nia kiedys
napalony to rezygnowalem bo tylko ladnie wyglada.
Mialem w domu Musteka 1200 SP (SCSI) i byl ok z wyjatkiem decybeli warczal
nie pomiernie nie wiem czy tp wina egzemplarza ale mialem HP ten 1200x600 i
troche lepiej sie zachowywal co do odglosow. Ponad to troche wykonany za
slabo ale i jest tani stosunkowo.
Co do jakosci to nie bylo kolosalnych roznic.

Wlasnie teraz chcialbym kupic skaner i dlatego mam pytanie jezeli juz ta
jakis Umax albo moze to HP oczywiscie SCSI do 1500 zl moze cos innego ....
Moze sie cos znajdzie.

SqT_at_friko.onet.pl