Bios TX97-E Asus

Autor: Bartek (minimex_at_radom.medianet.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 01:47:46 MET DST

Postanowiłem zmienić BIOS w.0108 na nowszy. Korzystając z programu
pflesh.exe sczytałem zawartość EEPROM'u (op.1, Seve Current BIOS To File) na
dyskietkę a następnie przepisałem z dyskietki przez pomyłkę w.0110el-3
(op.2, Upadate BIOS Main Block From File) zamiast w.0110-3.Płyta ku mojemu
zdziwieniu zgłasiła się. Aby naprawić błąd chciałem przywrócić w.0108 z
dyskietki którą wcześniej sporządziłem. Próba wczytania op.2 zakończyła się
komunikatem: "Boot Block of New BIOS is different from old one !!! Please
Use "Advenced Features" to flash whole BIOS !!!", spełniłem prośbę i
wybierając op.2 "Update BIOS Including Boot Block and ESCD" przepisałem
zawartość sporządzonej kopii. Po ponownym włączeniu komputer nie zgłosił
(pali się LED od HDD, głośnik milczy). Mając możliwość zaprogramowania
EEPROM'u wpisany został za pomocą programatora plik BIOS w.0110-3 jako bin
(ściągnięty z FTP). Niestety płyta jest nadal "zimna".
Proszę o pomoc, jak rozwiązać problem, co robię źle
mój e-mail: minimex_at_radom.medianet.pl . Z poważaniem: Bartek