Re: monitor SONY czy CTX?

Autor: SqT (SqT_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 01:38:22 MET DST

Ja ci nie zal kasy to se kup Sony. Poza tym maja takie same parametry
miejwiecej i podobno te sam kineskop wiec roznic nie ma duzych. Ja mam teraz
CTX ma w 1024/768 100Hz jezeli masz kart grafiki z duzym ramdac ja mam 230
Diamond Viper. Jest ok mialem tego Sony i stwierdzilem ze szkoda kasy nie
dostrzeglem zasadniczych roznic CTX mam moim zdaniem lepsze OSD to tez
wazne. First Choice Is the Best - Not Always but Almost.

SqT_at_friko.onet.pl