Re: Nieudane przetaktowanie procesora...

Autor: SqT (SqT_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 01:38:23 MET DST

Tez mialem procek kupiony we wrzesniu i przetraktowac nie dalo sie. Ponadto
niektore plyty maja CPU autodetect i wykrywaja blokade na procesorach intela
ze nie moze byc zmieniony mnoznik. I jak zmienasz mnoznik to procesor nie
wiem ale pewnie glupieje i sie wiesza. Wynikiem tego jest wlasnie to co
napisales.
Raz mi sie jakos udalo ale Himem.sys sie wywalil.
Czasami zmiana plyty daje cos np TX pro to dziwne plyty ktore znosza rozne i
dziwne ustaiwnia wlasnie proc z tama mnoznikowa chodzi u kumpla na jakims
noname z Tx Pro i dzila na 3x83 dziwne jak nie wiem co ale coz Wszystko sie
moze zdarzyc. (Tylko u niego to na razie widzialem, moze Tx pro ma uklad
logiczny he he he).

SqT_at_friko.onet.pl