Re: Jaka plyta i procek najlepszy?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 01:05:20 MET DST

On Fri, 19 Jun 1998 21:58:42 +0200, "Harry" <misiektt_at_friko.onet.pl>
wrote:

>Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin napisał(a) w wiadomości:
><358a7dbc.7916724_at_news.lublin.pl>...
>martwic
>jest
>ze
>ale
>rzeczy i
>>
>Skoro tak ladnie zareklamowales uslugi Przemka, to czego nie
>podasz do niego jakiegos kontaktu (e-mail chociaz).
>Moze inni tez skorzystaja i wszyscy beda zadowoleni (Przemek
>chyba w szczegolnosci :-> ).
>BTW czy Przemek jest osiagalny w Warszawie?
>Pozdrowienia
> [...]

To moze ja sie odezwe - mam do niego najblizej (jakies 10 min.
piechota). Adres cennika: http://friko3.onet.pl/bb/cennikpc/cennik.htm
Adres mailowy: przemekm_at_writeme.com
Przemek jest osiagalny tylko w Lodzi lub w Bielsku Bialej - ale
przesyla sprzet przez Servisco. Ja rowniez nie mialem okazji
reklamowac nic u niego ale sprzet ktory kupilem dziala bez problemow
wiec wcale mi sie do tego nie spieszy :)) Zawsze istnieje mozliwosc
negocjacji ceny lub dlugosci gwarancji (przynajmniej mnie sie to udalo
:)

Pozdrowienia

Vindex