Re: Jaka plyta i procek najlepszy?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 21:58:42 MET DST

Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin napisał(a) w wiadomości:
<358a7dbc.7916724_at_news.lublin.pl>...
>Ja kupowalem duzo, no moze nie hurtowa, ale kilka rzeczy ... a z
>gwarancja jest tak ... ze sprzet nie pada wiec nie ma sie co
martwic
>ale Przemek jest w porzadku i pewnie zalatwia naprawe tak jak
jest
>napisane na stronie ... czyli szybciej niz w sklepie .... fakt
ze
>jeszcze dojdzie Ci przeslanie do niego sprzetu (czyli ze 20 zl),
ale
>jak plyta na BX jest tansza o 200 zl niz w sklepie to masz na 10
>przeslan ... a ASUS sie nie psuje wiec .......
> [...]
Skoro tak ladnie zareklamowales uslugi Przemka, to czego nie
podasz do niego jakiegos kontaktu (e-mail chociaz).
Moze inni tez skorzystaja i wszyscy beda zadowoleni (Przemek
chyba w szczegolnosci :-> ).
BTW czy Przemek jest osiagalny w Warszawie?
Pozdrowienia
Harry