Re: Tseng ET 6000

Autor: Kamil Ośmiański (kamilek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 20 Jun 1998 - 00:06:57 MET DST

> Moje zdanie - nie warto.
> Jesli kol. Szyszlo ma racje - PCI bedzie u Ciebie dzialac wolniej,
niz
> powinno. Czyli pewnie nie zyskasz zbyt wiele. Zreszta najbardziej
> bylby Ci potrzebny procesor i pamiec. Kupisz tego ET6000, a nastepna
> przesiadka bedzie juz pewnie na P2, a tam jest AGP - i znowu bedzie
> trzeba grafike wymieniac??? Po co? Odloz te 250PLN, szkoda ich, jak
na
> tak maly zysk w szybkosci. Za tyle moglbys nawet teraz kupic jakies
> uzywane p133 + plyte!

Szanowni grupowicze!

Coś mi się chyba lekko sypnęło w programie, lub ja popełniłem jakąś
gafę,
ale temat już od dawna jest nieaktualny. Kiedyś szykowałem się do kupna
tej karty
i wysłałem taki post na grupę. Teraz mam na oku PII lub jakiś K6 (ten
najnowszy) a co
za tym idzie nową płytę, grafikę, dysk, ram - prawie wszystko ale
dopiero po wakacjach.
Niniejszym dziękuje bardzo wszystkim, którzy odpisali na mój post i
przepraszam za
wprowadzenie zamieszania.

Pzdr,