Re: Tseng ET 6000

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 15:35:01 MET DST

Dnia Wed, 17 Jun 1998 14:49:51 GMT, kamilek_at_kki.net.pl (Kamil
Ośmiański) napisał:

>Czesc.
>Widzialem ostatnio karte oparta na ET6k za 220 zl brt(2MB). Poradzcie,
>czy kupno jej duzo poprawi wydajnosc systemu - czyli czy warto ja
>kupic?. Jesli nie, to co innego w mniej wiecej tej granicy cenowej?
>Slyszalem tez o problemach pojawiajacych sie w Wordzie. Jak z tym na
>prawde jest?
>Mam 486DX2/80, 16MB i karte Cirrus Logic 5428 1MB Vesa Local Bus. Na
>plycie mam tez jednak gniazda PCI. Pracuje w W95, glownie Word, troche
>inne aplikacje z MS Office oraz drobne, amatorskie pierdolki w
> [...]

Moje zdanie - nie warto.
Jesli kol. Szyszlo ma racje - PCI bedzie u Ciebie dzialac wolniej, niz
powinno. Czyli pewnie nie zyskasz zbyt wiele. Zreszta najbardziej
bylby Ci potrzebny procesor i pamiec. Kupisz tego ET6000, a nastepna
przesiadka bedzie juz pewnie na P2, a tam jest AGP - i znowu bedzie
trzeba grafike wymieniac??? Po co? Odloz te 250PLN, szkoda ich, jak na
tak maly zysk w szybkosci. Za tyle moglbys nawet teraz kupic jakies
uzywane p133 + plyte!

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---