Re: Karty graficzne ASUS'a

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 15:08:00 MET DST

Dnia Wed, 17 Jun 1998 10:05:35 GMT, steciako_at_priv.onet.pl (Marcin
Steciak) napisał:

>Czy ktos slyszal o takich kartach (konkretnie Asus V3000). Sa to karty
>na procesorku RIVA 128 - wiec teoretycznie powinny byc dobre (ktos mi
>napisal, ze to najlepszy procesor), ale czy tak jest faktycznie.
>Moze ktos juz to uzytkowal i wypowiedzialby sie na ich temat.
IMHO:
Sama Riva128 jest OK, natomiast ASUS jako producent karty na niej juz
troche gorzej. Robi dobre plyty, z innymi rzeczami bywa roznie, mialem
juz sygnaly, jakoby byly problemy z V3000. Jesli Rive, to wez raczej
STB Velocity128 albo Diamond Vipera V330, obie w podobnej cenie (400zl
brutto), jedna ma TV Out, a druga jest fajowszego producenta (no bo
jak Diamond robi Monstery, to ma wyrobiona opinie).

Cennik w innym Twoim poscie i pozostale wypowiedzi dziwnie
przypominaja mi firme TCH - czyzbym moze zgadl? ;)
Jesli tak - ostatnio oprocz ASUSa V3000 i oni sprzedaja STB
Velocity128, aczkolwiek wcale nie najtaniej. Ja kupilem w normlanym
sklepie za 318zl+VAT, u nich masz AFAIR $108 + VAT (w grupie B).

Co do pamieci - te z napisem 100MHz zapewne wiesz - daja gwarancje
dzialania na szynie 100MHz. Te 72bit/ECC sa z korekcja bledow
(parzystosc i 'te sprawy'), ale do domowych zastosowan mozesz je sobie
darowac - chyba, ze bylyby tylko minimalnie drozsze (ale AFAIR tak nie
jest).

Pozdrowienia.

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---