Re: Za ile sprzedac moj sprzet ???

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 15:07:58 MET DST

Dnia Tue, 16 Jun 1998 23:10:45 +0200, "Mruku" <marcin_m_at_mruku.w.pl>
napisał:

>Mam problem. Chce zmodernizowac kompa. Niestety co za tym idzie musze
>sprzedac czesci. Mam na skladzie plyte Asusa P/I-P55T2P4 (512 kb cache, HX),
>P200MMX, 32 MB EDO SIMM, obudowe Midi Tow. Green. Sprzet chce sprzedac na
>gieldzie w Warszawie. Za pomoc z gory dziekuje.

Co do cen, to moze inni podadza Ci jakies bardziej aktualne, niz ja
ponizej. W kazdym razie ogolna uwaga: za wszelka cene staraj sie nie
sprzedawac na gieldzie. Zaplaca ci ok. polowy rzeczywistej wartosci
nowego sprzetu, takiego, jak Twoj. Warto poprobowac znalezc sobie
klienta bez posrednikow. Sam sobie policz.
Zalozmy, ze przez to, ze sprzet jest uzywany, jego wartosc spada do
80%. Gieldziarz daje Ci 50%. Sprzedajesz komus swoj uzywany sprzet za
np. 65% i zarowno Ty, jak i Twoj klient jestescie zadowoleni - Ty masz
wiecej $$$ w kieszeni, a klient ma co prawda uzywany (ale czy to az
tak bardzo przeszkadza?), ale zawsze o 35% taniej.

To tyle, jesli chodzi o moje, osobiste zdanie.
Na Twoim miejscu wycenilbym ten sprzet jakos tak:

        plyta 175
        procek 250
        pamiec 90
        obudowa gratis przy zakupie wszystkiego - lub 50zl.

- cos w stylu:
("jesli bierzesz wszystko, schodze do 500 i dorzucam obudowe")

Pozdrowienia.

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---