Re: JAK ustawić poł.TPsa w WinNT4.0?

Autor: cyrkiel (cyrkiel_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 14:50:05 MET DST

Silver wrote:

> Mam problem- ponowny z winNT- wiele osób już mi pomogło i z problemem karty
> muz. i modemu a teraz czas na połaczenie, nie mam pojęcia jak skonfigurowac
> połącznei z TP sa w WinNT4.0 PL. Mam ten system od 4 dni i się męczę mam
> książke do NTka (wygrałem w jakimś konkursie) ale tam nic nie ma tylko jak
> otwierać okna i notatnik....ołłł god.
> Pomocy jesli macie jescze cierpliwoś , dziekuje z góry za wyrozumiałość.
> Pozdrawiam wszystkich - Silver.
> silver_at_box43.gnet.pl

Pomyliles serwer. Sprobuj na pl.comp.os.winnt.
A propos: modem masz zainstalowany? jesli tak, to sprobuj odpalic Dialupa -
powinien sam przeprowadzic Cie "za raczke" przez wszystko.
Jesli juz jednak cos tam Ci sie zainstalowalo, to wyrzuc wszystko : Panel
Sterowania->siec - wywal wszystko - protokoly(chyba ze masz karte sieciowa
itp), uslugi. Dalej: Panel.... ->Telefonia - usun driver(jesli sa dwa, to tylko
jedem sie da usunac, jesli jeden, to nie - wtedy zostaw go)
I potem uruchom : Akcesoria - Dial......