Nokia Multigraph 449Xa vs inne

Autor: Marcin Steciak (steciako_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 14:58:26 MET DST

Mam zamiar kupic sobie monitor i zastaniawiam sie jaki wybrac. Po
dlugich analizach doszedlem do wniosku, ze bardzo podoba mi sie Nokia
za jej parametry i wyglad zewnetrzny.
Rozwazalem jednak takze zakup NEC Multisync M500 - ale sie
rozmyslilem, bo kiepsko wypadl w jakims tescie Chipa (niedawno).
Inny to byl Samsung 500p, ale w jednej firmie powiedziano mi, ze juz
takich nie produkuja i ze w jego miejsce wszedl 500b (wedlug mnie bez
sensu, bo w tym samym tescie dostal ChipTipa).

W zwiazku z tym chcialem spytac czy warto kupic ta Nokie a moze lepiej
wybrac cos innego w podobnej cenie.

Ps: Nie wie ktos jak jest z tym samsungiem - produkuja czy nie?

Pozdrawiam

Marcin Steciak