Re: JAK ustawić poł.TPsa w WinNT4.0?

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 15:57:08 MET DST

Dzieki za wskazówki ale to nic nie dalo , dodalem modem port i takie tam.
wywalilem protokoly i inne bajery z "sieci " i "telefoni" ale gdy chcialem
wlaczyc "dial up" to zechcial wrzucic CD z NTkiem i cóz tak zrobilem. Alez
bylo moje zdziwienie gdzy z powrotem zacza l instalowac protkoly i inne
dodatki, pozniej wyskoczyl ze nie ma uzadzenie\a RAS i takei duperele.
Wczesniej pytal o modem wiec go dodal (mam wew. modem na porcie COM3
przerwanie -030, wiec co robic nie mam juz cierpliwosci , cha gdzie póznej
ustawic nazwy servera DNS dla TP sa, widzialem tylko jakies poczatkowe i
koncowe....co dalejj. help me!!!
Pozdrawiam Silver.
silver_at_box43.gnet.pl
P.S.
Jesli mozesz pisz na priva.
cyrkiel napisał(a) w wiadomoœci: <35890CFC.E1619CEC_at_friko.sos.com.pl>...