Re: MONSTER 3D vs. STB VELOCITY 128 czyli 3Dfx contra NVidia RIVA 128

Autor: Piotr Marek Jr. (pmj_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 16:31:16 MET DST


Enemy Kaeert <enemy_at_pdi.net> wrote:

> STB V128 - karta w grafice bije Monstera na glowe - ale :

        huh. zrob screeny to porownamy. szczegolnie prosze o screeny
        z Quake'a 2. chce zobaczyc te rozjezdzajace sie tekstury
        na tej rivie ;)

> a Q2 i nie tylko wyglada po prostu znakomicie w rozdzielczosci
> 1600x1200 z wygladzanymi teksturami i wszystkimi innymi bajerami
> jakie daje Monster...... i jakich nie daje (np. rozdzielczosci powyzej
> 800x600) hue hue hue - teraz raczej wiem na pewno , ze ta karta ma

        primo:
        karty na 3dfxie (te 4 i 6mb) moga wyswietlac Q2 wylacznie
        maksymalnie w 640x480. zadne tam 800x600 bo musialy by miec
        8mb.

        secundo:
        o ile dobrze mi wiadomo :) to karty na rivie 128 maja TYLKO
        4mb. ile miala ta karta twojego znajomego, ze potrafila
        wyswielic akcelerowanego Q2 w 1600x1200???
        [ktos w ogole uwierzyl w te brednie? ;) ]

> przyszlosc i to nie byle jaka - narzekanie na drajwery pod w95 dotyczy
> wlasciwie tylko w 95 i ja zdaje sobie sprawe, ze NT nie ma kazdy , ale
> co tam.... poza tym ...... Monster sie swietnie nadaje pod w 95 nie ?

        OGL na rivie nie ma w ogole pod win95. karty na 3dxfie chodza
        rownie dobrze na nt co na win95 (mowie o Q2 i GLQ)...

> Naprawde, ze to co potrafi ta karta i co pokazuje pod NT - przechodzi
> ludzkie pojecie....

        ludzkie pojecie to przechodzi po przeczytaniu twojego postu :)
        oczywiscie nalezy to czytac z duzym przymruzeniem oka. ;)

YoonioR

= / \ =-=-=-=-=-=-=- P i o t r M a r e k , J r . -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
  \ Q / QUAKE.ORG.PL yoonior_at_quake.org.pl
    V Quake w Polsce http://www.quake.org.pl/
=-= | =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Y o o n i o R -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:21:29 MET DST