Re: Najlepsza plyta dla PII

Autor: Jacek Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 11:28:25 MET DST

-----Original Message-----
From: Marcin Steciak <steciako_at_friko.onet.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 17 czerwca 1998 02:21
Subject: Najlepsza plyta dla PII

>Napiszcie mi, bo wypadlem okolo pol roku z tematu, jakie teraz
>produkuja bardzo dobre plyty do Pentiuma II. Chodzi mi o to aby byly
>wydajne, no i podoba mi sie cos w rodzaju "Soft Menu".

Z SoftMenu to chyba A-Bit BX6

>Wazne jest takze, zeby stabilnie pracowaly przy 83MHz lub 100MHz (nie

Kazda plyta z chipsetem BX bedzie dzialac OK przy czestotliwosci 100MHz
(specyfikacja chipsetu Intela) , a jak skombinujesz _bardzo_ dobre
SDRAMY (<=8ns) to moze nawet pojdzie na 112 MHz .

>wiem czy PII pracuje z czestotliwosciami wyzszymi od 66 oraz czy juz

Pracuje, pracuje . Widzialem ostatnio P2-233 @ 250 (2,5x100)
i chodzilo to szybciej od P2-266 (4x66).

Pozdrawiam

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl