Najlepsza plyta dla PII

Autor: Marcin Steciak (steciako_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 23:49:27 MET DST

Napiszcie mi, bo wypadlem okolo pol roku z tematu, jakie teraz
produkuja bardzo dobre plyty do Pentiuma II. Chodzi mi o to aby byly
wydajne, no i podoba mi sie cos w rodzaju "Soft Menu".
Wazne jest takze, zeby stabilnie pracowaly przy 83MHz lub 100MHz (nie
wiem czy PII pracuje z czestotliwosciami wyzszymi od 66 oraz czy juz
sa plyty 100MHz) - nie krzyczcie.

Ps: Doloczcie takze kopie odpowiedzi na priv'a.

Pozdrawiam

Marcin Steciak