Re: Sound Blaster 64 vs ESS Maestro

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 13:50:52 MET DST

On 16 Jun 1998 09:40:49 GMT, "Cybus" <warano_at_friko5.onet.pl> wrote:

>Klotnie i klotnie a gosc tylko chcial wiedziec co kupic.
>Jesli ktorys z was wie co jest lepsz SB64PCI czy ESS Maestro niech powie w
>prost i da male poparcie konkretami. Ja tez chce sprzedac SB AWE 64 ISA
>ikupic cos na PCI wiec bardzo was prosze powidzcie co tak naprawde kupic bo
>z ponizszych tekstow sam juz nie wiem (a chcialem kupic SB64PCI) co jest
>lepsze.
>Dzieki.

OK - wiec po raz kolejny. Jesli masz MMX'a to IMO lepszy jest SB64PCI
(i to nie koniecznie orginal) - z ESS'em jest niestety duzo klopotow
zwlaszcza przy wyzszych cz. szyny. Ensoniq (czyli np. SB^$PCI) daje
Ci:

- niezle midi (z dobrymi efektami reverb i chorus),
- Aureal3D - rewelacyjny dzwiek 3D w grach (tylko w sterownikach do
SB64PCI),
- dobra zgodnosc w DOS'ie,
- porzadne drivery pod Windows i nie tylko
- dosc niska cene (zwlaszcza klony)

Pozdrowienia

Vindex