Re: HP5L i trafiajacy mnie szlag. Mnie r

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 09:16:06 MET DST

On Mon, 15 Jun 1998, Marcin Skura wrote:

> Czy ktoś wie jak rozebrać to ustrojstwo?
> "Zajamował" ;-) mi się w niej papier przed grzałką (a w zasadzie pod
> ostatnimi wałkami) Przypuszczam że utkwiły tam strzępki koperty która
> zajamowała mi się w niej poprzednio. Zanim dam zarobić serwisowi
> chciałabym spóbować sam to naprawić. Niestety to bydle jest solidnie
> skręcone. Może ktoś wie jak przy minimum uszkodzeń dostać się do
> środka?

Otworz klapke, wyjmij toner. Jest tam taki obracajacy sie,
plastikowy, calkiem z przodu. Sprobuj pokrecic do siebie.
Jak to nic nie da, wez dlugi srubkowkret, odkrec 2 sruby
mocujace bodajze przod mechanizmu. "Wyjamuj" :) papier,
skrec i nie grzesz wiecej :) Mnie przydarzylo sie powyzsze.
Zanim zaczniesz rzucac drukarka o podloge, zrob powyzsze :)

P.S. Chodzi o sruby, ktore widac po wyjeciu tonera, tych
ktore sa na dole nawet nie ruszaj.

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |