Re: HP5L i trafiajacy mnie szlag. Mnie również

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 03:02:59 MET DST

W dniu Fri, 12 Jun 1998 16:18:07 +0200, "Leszek A. Szczepanowski"
<twinsen_at_polsl.gliwice.pl> napisał:

>Otoz jest taki problem: drivery do HP5L _nie chodza_.
>Cokolwiek bym nie robil, driver "rezydujacy w komputerze"
>nie chce chodzic - tzn dziala, ale np. po 2 wydrukowanych
>stronach pisze: "Strona wydrukowana nieprawidlowo, wyrzuc
>ostatnia strone i nacisnij przycisk". Tak sie dzieje tylko
>w trybie GDI. W trybie PCL dziala, ale STRASZNIE wolno.
>Musze zmieniac na 300 dpi zeby drukowala kartke za kartka.
>Macie jakies pomysly? A moze zastosowac drivery od HP6L ?

Czy ktoś wie jak rozebrać to ustrojstwo?
"Zajamował" ;-) mi się w niej papier przed grzałką (a w zasadzie pod
ostatnimi wałkami) Przypuszczam że utkwiły tam strzępki koperty która
zajamowała mi się w niej poprzednio. Zanim dam zarobić serwisowi
chciałabym spóbować sam to naprawić. Niestety to bydle jest solidnie
skręcone. Może ktoś wie jak przy minimum uszkodzeń dostać się do
środka?
 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!