Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 09:37:56 MET DST

Jacek Dabrowski napisał(a) w wiadomości: <00f501bd9630$d3f3aa80$4bf6cdc3_at_betapc>...
>Moja propzycja podzialu peceta :
>pl.comp.pecet.hardware - to samo co do tej pory, ale zmieniona nazwa
> by "rozumni inaczej" rozrozniali
> peceta od Windows
>pl.comp.drukarki - to na pewno - popatrz ile ostatnio przetoczylo sie postow
> na
> na temat "HP vs Epson Stylus"
>pl.comp.monitory - do przedyskutowania
>pl.comp.skanery - do przedykutowania
>
>No i co o tym myslisz Bartlomieju ?
>No i co mysla pozostali usenetowiczowie ???

Moim zdaniem nalezy skonczyc z tym pecetem, bo wiekszosc sprzetu
pasuje do wielu komputerow, nie tylko do PC (zalezy od tego w jakim
sensie uzywamy slowka PC). Moja propozycja to grupa:
pl.comp.sprzet // ogolnie o wszystkim i niczym ;-)

oraz podgrupy (dodawane stopniowo, w miare potrzeb):
pl.comp.sprzet.drukarki
pl.comp.sprzet.skanery // ew. polaczyc w jedna pl.comp.sprzet.dtp, czy cos w tym stylu
pl.comp.sprzet.grafika // monitory i karty
pl.comp.sprzet.scalaki // procesory, pamieci i inne takie

Hierarchia ta jest zreszta zaczerpnieta z comp.sys.ibm.pc.hardware. Mozna by ja
rozszerzac pozniej o twardziele i inne modemy. Zamiast pl.comp.sprzet (ogolna)
mozna dodac pl.comp.sprzet.inne.
Co Wy na to ?

|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |