Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Jacek Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 19:05:54 MET DST

-----Original Message-----
From: Bartłomiej Kosik (B.K.) <bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 14 czerwca 1998 17:08
Subject: Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

[ciach, ciach]

>Jeszcze dodałbym news:pl.comp.pecet.storage albo jakaś polska nazwa na
>storage (jakieś propozycje?)
>Dużo jest CD_ROM i HDD, streamery itp.

Tez myslalem nad pl.comp.pecet.napedy , ale po glebszym przemysleniu
uznalem, ze to nie ma sensu, bo od razu trzeba byloby dodac pl.comp.pecet.
video , pecet.chips , pecet.news , pecet.siec etc..... wydaje mi sie, ze
oddzielenie
od tematyki peceta drukarek , jak i dodanie slowka "hardware" to na razie
i tak duzo, jak na tak "wyjatkowa" grupe ,hehe :))
BTW: Tak mi sie cos zdaje, ze zmiana nazwy grupy, to ciezka sprawa,
ciekawe czy wogole wykonalna ?

>No to może zrobilibyśmy w końcu głosowanie, które wyjaśni...

Mam rzucac propozycje pl.comp.drukarki na news:pl.news.nowe-grupy i pisac
do admina polskiego usenetu o zmiane pecet na pecet-serwis , pecet-service
or pecet-hardware ???
APEL: PECETOWCY ODEZWIJCIE SIE , BO JAK NA RAZIE TO TYLKO
JA TU Z BARTKIEM DYSKUTUJE !!!!! TO W KONCU GRUPA NAS WSZYSTKICH !!!
Chetnie bym uslyszal co na ten temat sadza "gospodarze grupy" czyli np.
Romek Z.
czy Grzesiu Sz, a takze kazdy kto chce cos dodac, ujac - niech pisze !
Pozdrawiam wszystkich

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl