Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 15 Jun 1998 - 08:59:17 MET DST

On 1998-06-13 glogi0_at_polbox.com(KamilGlowacki) said:

>Zgadzam sie! :-)

Widac lubisz gadget'y :-((( Dla takich
wlasnie Active wewnetrzne mialo wkladke
z diodami do maskownicy po stacji 1.44.
Jedyna zaleta modemu zewnetrznego to to
ze mozna go latwiej przenosic z miejsca
na miejsce np.: takie gdzie nie placi sie
za telefon :-(((

>Nie lubie wew. tym bardziej, ze np. Zoltrixy nie zawsze sie
>rozlaczaja... (czasami... rzadko...) a tak to wiem co sie dzieje....

Od zawsze uzywalem modemow wewnetrznych poza
szczegolnymi przypadkami (LB) i nie ma zadnej
roznicy w pracy pomiedzy wewnetrznym i zewnetrznym.

>Powiem krotko. Jesli nie macie kasy kupcie Zoltrixa. Jesli chcesz
>miec bezawaryjny sprzet, pewny, jakosciowy i z mozliwoscia
>bezproblemowego upgrade'u do V.90 kupcie USR Sportster...

Byle nie Sportster'a ... To jest taki "USR
dla ubogich" :-(((
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive