Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Kamil Glowacki (glogi0_at_polbox.com)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 15:31:49 MET DST

>znajdź mi zewnętrznego zoltrixa za 250PLN. ;-)))
Chodzilo mi o model wew...

>sam mam modem zewnętrzny i za żadne skarby nie wymieniłbym go na
>wewnętrznego. argumenty w stylu "więcej kabli na biurku" do mnie nie
>trafiają. wszystko leży sobie ukryte z tyłu za kompem i wogóle się nie
>plącze.
>a do tego te migające diody - tego nie zastąpi żaden badziwny soft z
>internal-i.
Zgadzam sie! :-)
Nie lubie wew. tym bardziej, ze np. Zoltrixy nie zawsze sie
rozlaczaja... (czasami... rzadko...) a tak to wiem co sie dzieje....

>przynajmniej jestem w 100% pewien co się dzieje w danej chwili.
>jedynym utrudnieniem w modemach zewnętrznych może być jego każdorazowe
>włączanie i wyłączanie. można także go wogóle nie wyłączać (jak
>internala) ale to już totalny bezsens - po kiego grzyba ma chodzić,
>jak i tak nie jest w danej chwili używany?
A jaki masz modem?
Mam nadzieje, ze nie Zoltrixa?

Powiem krotko. Jesli nie macie kasy kupcie Zoltrixa. Jesli chcesz miec
bezawaryjny sprzet, pewny, jakosciowy i z mozliwoscia bezproblemowego
upgrade'u do V.90 kupcie USR Sportster...