Re: Zoltrix K56flex - instrukcja PL

Autor: Mariusz Sputo (sputo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 03:09:24 MET DST

Adam wrote:

> Mariusz Sputo napisał(a) w wiadomości: <35828608.CDCFCEF8_at_kki.net.pl>...
>
> A probowales zainstalowac DOKLADNIE tak jak jest napisane w instrukcji.
> Sprawdz
> tez przerwania.
>
> Próbowałem, wg fabrycznego ustawienia na COM2 i IRQ3 dzieją się "cuda",
> natomiast nie wiem jak ustawić go na COM3, mam COM1 i 2, ale skąd wziąć COM3
> ?

Skleroza nie boli. Zainstaluj najpierw port wirtualny COM4.

Robi sie to tak:
1. 'Dodaj nowy sprzet' z 'Panelu sterowania'.
2. Dajesz 'Dalej'.
3. 'Nie' na pytanie czy system ma wyszukac nowy sprzet.
4. 'Dalej'.
5. Wybierasz 'Porty COM&LPT'.
6. 'Dalej'.
7. Z trzech typow portow wybierasz 'Port komunikacyjny'.
8. Klikasz 'Z dyskietki...'.
9. Wybierasz plik chyba pctel.inf czy cos takiego. Jest w katalogu u
mnie MMX. Jezeli nie masz procesora MMX wybierz z katalogu
odpowiadajacego twojemu typowi komputera (np. Pentium, nie-Pentium).
10. Pojawia sie nazwa portu. U mnie 'PCtel HSP Communication Port'.
11. 'Dalej'.
12. Podaje Ci ustawienia I/O i IRQ. Sprawdz jakie zastosowal i jezeli
inne niz 03 to pamietaj na koniec je zmienic.
13. 'Dalej'.
14. 'Zakoncz'.
15. Na pytanie czy zrestartowac lub zamknac system (nie pamietam co)
dajesz 'Nie' i instalujesz modem.
16. Po zainstalowaniu modemu restartujesz komputer i ustawiasz IRQ3
jezeli bylo inne.
17. Restartujesz jeszcze raz i wszystko powinno byc O.K. jezeli
prawidlowo
zainstalowales modem.

Na koniec uwaga. 'Menedzer urzadzen' pokazuje konflikt na portach
komunikacyjnych. Konkretnie COM2, ktorego przerwania uzywa port HSP. I
nie probuj tego zmieniac w pozniejszym czasie!!!
Przy instalacji moze sie pojawic komunikat o usuwaniu konfliktow
sprzetowych. Kaz mu kontynuowac mimo konfliktu.

Jezeli nie bedziesz mial plikow do instalacji portu (raczej musisz je
miec) to moge Ci poslac swoje na priva.

Powodzenia.

--
Pozdrawiam