Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 15:39:31 MET DST

Jacek Dabrowski napisał(a) w wiadomości:
<006f01bd9300$4a228020$9383ccc2_at_betapc>...
> [...]
>HP czy Epson, ktory skaner wierniej odzwierciedla zeskanowany rysunek
>itp... itd... A wszystko to na grupie poswieconej przeciez _pecetom_ .
>Przeciez dyskusja o drukarkach / skanerach, dotyczy w rownym stopniu
>uzytkownikow rownierz innych platform sprzetowych (Mac , Amiga)
>Tak wiec proponuje utworzenie nowej grupy, o nazwie powiedzmy:
>pl.comp.druk&scan lub czegos podobnego. Chcialbym sie jednak
>przedtem dowiedziec, jakie jest Wasze zdanie na ten temat. Myle, iz
>choc niektorzy zgodza sie ze mna. W kazdym razie piszcie, co o tym

A ja proponuje jeszcze następujące grupy:
pl.comp.scsi
pl.comp.dyski
pl.comp.monitor14
pl.comp.monitor15
pl.comp.monitor17
pl.comp.monitor21
pl.comp.klawiatura
pl.comp.mysz
pl.comp.cdrom
pl.comp.trackball
pl.comp.pamieci

I co tam jeszcze moze byc na roznych "platformach sprzetowych...."

MOIM zdaniem pomysl sredni, ale kazdy moze myslec co chce

>--
>Jacek Dabrowski

====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
========= To reply remove -xxxrated from my address =========