Re: Warczace wentylatory.

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 15:23:59 MET DST

Szymon wrote:

> Maly problem, a drazniacy - kiedy wlaczam komputer momentalnie
> zaczynaja warczec obydwa wentylatory. Temu od zasilacza moge wybaczyc,
> bo ma 3,5 roku, ale procesorowy ma dopiero 2 miesiace, a ryczy jak
> startujacy samolot :)
> Slyszalem, ze moze to wynikac ze zlego ustawienia obudowy, ale
> ostatnio wspomoglem sie poziomica i nic nie pomoglo :(
> Czyszczenie za pomoca pedzelka tez zawiodlo.
> Czy ktos zna rozwiazanie inne niz kupienie nowych wentylatorow?
> Z gory dzieki!
>
> Szymon Miotk

Mialem cos podobnego po 4 mies. Po wlaczeniu jarmolil jak kosiarka, z
czasem mu przechodzilo, zwlaszcza, jak walnalem w obudowe kompa piescia
(przyzwyczajenie do lampowych TV :-))))
Odkrec wiatrak od radiatora, pod spodem znajdziesz okragla nalepke
(najprawdopodobniej), jak ja odkleisz to zobaczysz dziure. Wpusc tam
krople albo 2 oleju maszynowego, dobrze zaklej i zamontuj jak bylo. U
mnie po posmarowaniu chodzi juz kwartal, nie wiem jak czesto treba
powtarzac. Technika wyglada na bezpieczna, w koncu kazde lozysko wymaga
posmarowania.

--
	Artur J. Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl