Re: Warczace wentylatory.

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 08:45:23 MET DST

On Sun, 14 Jun 1998 15:23:59 +0200, Artur Gawryszczak
<gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl> wrote:

>Mialem cos podobnego po 4 mies. Po wlaczeniu jarmolil jak kosiarka, z
>czasem mu przechodzilo, zwlaszcza, jak walnalem w obudowe kompa piescia
>(przyzwyczajenie do lampowych TV :-))))
>Odkrec wiatrak od radiatora, pod spodem znajdziesz okragla nalepke
>(najprawdopodobniej), jak ja odkleisz to zobaczysz dziure. Wpusc tam
>krople albo 2 oleju maszynowego, dobrze zaklej i zamontuj jak bylo. U
Dobre tez sa preparaty typu WD-40.
>mnie po posmarowaniu chodzi juz kwartal, nie wiem jak czesto treba
>powtarzac. Technika wyglada na bezpieczna, w koncu kazde lozysko wymaga
>posmarowania.
Chodzi jak zloto. Czas pracy zalezy od warunkow zewnetrznych (kurz,
temperatura). Mozna tez sprobowac wymienic na wentylator z lozyskiem
kulkowym (ponoc lepsze).

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.