Re: Bezpośrednie połącznie...

Autor: Piotr Łukasik (plukasik_at_safo.com.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 10:36:00 MET DST

Zaden problem , kupujesz kabel nullmodem w sklepie za okolo 10zl lub
conieco wiecej , dlugosc seriala moze byc bardzo duza , z tego co wiem to
sam robilem ponad 10m kabel i dzialal bez problemow . Aby skonfigurowac nc5
wystarczy zagladnac do lewej lub prawej strony i wejsc w opcje link ,
ustawic na jednym kompie master na drugim slave , porty oczywiscie tez
nalezy ustawic , nacisnac mniej wiecej w tym samym czasie enter na dwuch
kompach i kopiowac mozna .
Pod dosem jest troche wiecej , roboty bo nalezy wgrac conieco driverow
dosowych na jednym i na drugim kompie , ale wtedy jeden komp bedzie tylko
serverem i nic wiecej na nim sie nie da zrobic ,ale bedzie mozna uruchamiac
programy (nieradze !!! okropnie wolno chodzi ), jak bedziesz chcial
wiedziec jak to zrobic pod dosem to zuc okiem do helpu z dosa 6.22 lub 6.2
, bo nie chce mi sie pisac tego wszystkiego.
Co do Quaka :))) to zaden problem w setupie jest ustawienie , hyba opcja
multi player i tam mozna sobie wybrac jak chce sie grac :)))))))))

--
                          ReWolver
Polowa grupy   - AluminiuM - Techno live act non stop !!!