Jaka wybrac karte AGP ?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 00:06:52 MET DST

Witam.
Mam zamiar przesiasc sie na taki oto zestaw:
Epox MVP3 (na podstawie opinii z tejze grupy),
K6 233 (to wlasciwie tez+tomshardware),
64 MB SDRAM (na podstawie wlasnego wyboru :-> )
oraz, wlasnie, (???) jakas karte AGP.
Z gory zaznacze, ze nie jestem graczem i nie
chce (i nie stac tez mnie) kupowac dopalacza 3D.
Wiec chcialbym miec karte 2D/3D, ktora bedzie:
1) kosztowac do 400 (max. 500) zl
2) posiadac w miare (bardzo) dobre sterowniki dla W95
3) latwo sie instalowac pod w/w systemem (co chyba
jest prawie rownoznaczne z pkt. 2)
4) ladnie chodzila w 2D i w miare ladnie w 3D (najwyzej
niektorych gierek nie uruchomie, albo beda kiepsko chodzily -
mysle, ze z tym da sie zyc :-> )
5) nie musi miec we/wy video (ale moze)

Wiem, ze nie polecacie testow z czasopism, ale wydaje mi sie,
ze moim wymaganiom odpowiadalaby (chyba?) STB Velocity 128.
Dostala ona Chip-tipa w maju i wydaje sie byc calkiem fajna :-)
(obecnie jej cena nie powinna przekroczyc tych moich 500 zl)
Nie wiem natomiast o co chodzi z tym OpenGL (co to jest?).
Wedlug ich testu karta ta w ogole tego nie obsluguje.
Licze na uwagi urzytkownikow tej i podobnych kart i moze takze
na rady zkupu innych kart (z przyblizona cena)
Za wszelkie rady i opinie z gory dzieki.
Czesc i sorry za przydlugi post :-)

--
         Harry (Misiek)