Bezpośrednie połącznie...

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 22:07:15 MET DST

Czy ktoś może wie w jaki sposób połączyć ze sobą dwa kompy?
Chodzi mi o bezpośrednie połączenie portami serial. Bez użycia kart
sieciowych.
1.Jak długi może być taki kabel?
2.Czy da się skonfigurować DOS i Norton Commandera 5.0, aby wykorzystać
to połączenie do przesyłania plików?
3.I czy można pograć w Quake1 w parze na czymś takim?
4.Co i za ile trzeba kupić?
Może pytania są nieco lamerskie, ale dopiero pierwszy raz pojawiła się u
mnie możliwość zczepienia maszyn, a wcześniej się tym nie interesowałem.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski
		mailto:marset_at_friko3.onet.pl