Re: Bezpośrednie połącznie...

Autor: RIP (rip_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 13 Jun 1998 - 23:48:50 MET DST

>Czy ktoś może wie w jaki sposób połączyć ze sobą dwa kompy?
>Chodzi mi o bezpośrednie połączenie portami serial. Bez użycia kart
>sieciowych.
>1.Jak długi może być taki kabel?

Ja mam kabel około 10-15 M i działa doskonale.

>2.Czy da się skonfigurować DOS i Norton Commandera 5.0, aby wykorzystać
>to połączenie do przesyłania plików?

Bez problemu, jeśli nadodatek połączysz się w Windzie jako bezpośrednie
połączenie kablowe to masz najzwyklejszą sieć w której możesz sobie zmapować
HDD drógiego kompa i widzisz go jako swój.

>3.I czy można pograć w Quake1 w parze na czymś takim?

Yup!

>4.Co i za ile trzeba kupić?

Kabel do polaczenia portem szeregowy za 8zł. Możesz także kupić kabel do
połączenia przez port drukarki, masz wtedy szybszy transfer plików (jakieś
80KB/s) ale gry
działają wolniej.

--RIP--