Re: HP5L i trafiajacy mnie szlag.

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 21:39:26 MET DST

At 18:26 06-12-98 +0200, you wrote:
>Otoz jest taki problem: drivery do HP5L _nie chodza_.
>Cokolwiek bym nie robil, driver "rezydujacy w komputerze"
>nie chce chodzic - tzn dziala, ale np. po 2 wydrukowanych
>stronach pisze: "Strona wydrukowana nieprawidlowo, wyrzuc
>ostatnia strone i nacisnij przycisk". Tak sie dzieje tylko
>w trybie GDI. W trybie PCL dziala, ale STRASZNIE wolno.
>Musze zmieniac na 300 dpi zeby drukowala kartke za kartka.
>Macie jakies pomysly? A moze zastosowac drivery od HP6L ?

 Trzy rozne:

1) zmien kabel drukarki
2) zmien drajwery na te dawane z windowsem a nie z drukarka
3) zmien tryb pracy portu drukarki w BIOSie

Po kazdym z tych sposobow tzreba z Windy wyrzucic drukarke
a potem ja kazac od nowa zainstalowac i ladowac drajwery
z dysku Windows.

>--
> | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. |
> | E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl |
> | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |

Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~