Re: HP5L i trafiajacy mnie szlag.

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 21:02:48 MET DST

On 12 Jun 1998, "R. Żyłła" wrote:

> Trzy rozne:
> 1) zmien kabel drukarki

Jest na pewno dobry. Bi-Tronics, zreszta nie wierzylem,
i zmierzylem sobie miernikiem. Ma tyle zyl ile trzeba.

> 2) zmien drajwery na te dawane z windowsem a nie z drukarka

1) te drivery sa PCL i nie obsluguja 600 dpi.
2) windoza nie ma trybu GDI dla tej drukarki,
   co w _pewnych_ zastosowania jest dla mnie
   lepsze bo mam na niej tylko 1 MB RAMu.

> 3) zmien tryb pracy portu drukarki w BIOSie

Probowalem wszystko co mozna, tzn. SPP, EPP (1.7/1.9),
ECP (DMA 1/3), EPP+ECP (1.7/1.9/DMA 1/3) - ciagle to samo.

> Po kazdym z tych sposobow tzreba z Windy wyrzucic drukarke
> a potem ja kazac od nowa zainstalowac i ladowac drajwery
> z dysku Windows.

No na to to wpadlem :) Nie bez powodu przetoczyla sie
kiedys przez ta liste nawalnica o tej drukarce ze jest
to nieudany produkt. Myslalem ze cos sie zmienilo przez
2 lata, ale widze nie nic :) Coz, pozostaje mi albo
zmienic na Win98 i miec nadzieje, ze jest tam 32-bit
driver dla niej, albo .... sprzedac badziewie i kupic
cos lepszego. BTW, co polecacie laserowego do 15 baniek,
600 dpi, o podobnych mozliwosciach do 5L ?

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |