Re: Monster 2 i Quake 1 - dziwne rzeczy

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 08:55:26 MET DST


Eterna wrote:

> Wielkie dzieki, wprowadzilem, to co napisales i wszystko działa bez
> problemów, zarówno Tomb Raider jak i Quake 2. Dodam tez ze wczesniej
> mialem rowniez klopoty z Need for Speed 2 SE. Teraz dziala dobrze.
> A propos, czy orientujesz sie moze pod jakim adresem mozna znalezc
> jakis w miare opis wszystkich zmiennych uzywanych przez Monster 2 ?

http://www.op3dfx.com/hardware/env_vars.shtml

--
Jacek Piskozub
  email: mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
  WWW:   http://www.iopan.gda.pl/~piskozub


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:20:41 MET DST