Re: Monster 2 i Quake 1 - dziwne rzeczy

Autor: Eterna (eterna_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 21:40:36 MET DST


Wielkie dzieki, wprowadzilem, to co napisales i wszystko działa bez
problemów, zarówno Tomb Raider jak i Quake 2. Dodam tez ze wczesniej
mialem rowniez klopoty z Need for Speed 2 SE. Teraz dziala dobrze.
A propos, czy orientujesz sie moze pod jakim adresem mozna znalezc
jakis w miare opis wszystkich zmiennych uzywanych przez Monster 2 ?

Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje.
Eterna
eterna_at_priv.onet.pl

>> Ludzie powiedzcie, czy to normalne. Po uruchomieniu konfiguracji jw.
>> cala gra jest na niebiesko, tzn. kolory robia sie jakies dziwne.
>> Podownie dzieje sie w Tomb Raider 1, przy czym w Quake2 i TombRaider 2
>> wszystko jest w porządku. Czy to wina Monstera, czy te gry sa po
>> prostu za stare i nie wspolpracuja z nim dobrze ?
>
>TR1 wymaga takich ustawien w ai\utoexec.bat albo batchu, z ktorego go
>puszczasz:
>
>set SST_GRXCLK=90
>set SST_FT_CLK_DEL=0x4
>set SST_TF0_CLK_DEL=0x6
>set SST_TF1_CLK_DEL=0x6
>set SST_VIN_CLKDEL=0x1
>set SST_VOUT_CLKDEL=0x0
>set SST_TMUMEM_SIZE=2
>
>I lepiej, zeby glide2x.ovl byl ze sterownikow Gold albo tych jeszcze
>nowszych.
>
>Q1 powinien chodzic bez klopotu, ale tez lepiej abys upgradowal sterownik
>co najmniej do RC2.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:20:38 MET DST