Re: Monster 2 i Quake 1 - dziwne rzeczy

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 18:04:48 MET DST


Jacek Piskozub wrote:

> Eterna wrote:
>
> > Wielkie dzieki, wprowadzilem, to co napisales i wszystko działa bez
> > problemów, zarówno Tomb Raider jak i Quake 2. Dodam tez ze wczesniej
> > mialem rowniez klopoty z Need for Speed 2 SE. Teraz dziala dobrze.
> > A propos, czy orientujesz sie moze pod jakim adresem mozna znalezc
> > jakis w miare opis wszystkich zmiennych uzywanych przez Monster 2 ?
>
> http://www.op3dfx.com/hardware/env_vars.shtml
>

Poprawie sie: to sa zmienne Voodoo1. na stronie jest lista koment Voodoo2
(bez wyjasnienie co oznaczaja). W jakichs 80% jest to po prostu
zastapienie SST_ w nazwie przez SSTV2_.

--
Jacek Piskozub
  email: mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
  WWW:   http://www.iopan.gda.pl/~piskozub


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:20:45 MET DST