Re: USR Message Plus = 14400bps ?

Autor: Michał Grzeszczyk (grzeszcz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 13:17:20 MET DST

Dnia 10 Jun 1998 14:03:39 GMT, chmiel_at_ibmer.waw.pl
napisał(a):

[cut]
>Podajesz nie calkiem prawdziwa informacje.
W tym temacie nie jestem fachowcem. Napisałem tylko to co
udało mi się wyczytać na newsach (w skrócie).
>Miedzycentralowe tory PCM to cos zupelnie
>innego niz telefoniczny multiplexer PCM 4
>z kompresja stosowany lokalnie tam gdzie
>brakuje sieci ...
Tak, a najśmieszniejsze jest to, że u mnie nie brakowało
sieci. Zadzwoniłem do centrali, przyszedł majster i zabrał
skrzyneczkę z klatki schodowej. Okazało się, że kable do
centrali istnieją od 40 lat, tylko jak zakładali mi telefon
to poszli na łatwiznę i zrobili to przez PCM :-)
Nic dziwnego, że TP jest na ostatni miejscu w rankingu
światowych firm telekomunikacyjnych :-))))

BYE

### Michał Grzeszczyk ###
e-mail: grzeszcz_at_kki.net.pl
UIN: 12218859