Re: Podpowiedzcie: Monster + jaka karta?

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 10:53:00 MET DST

Jacek M. Robak wrote:
> Dlaczego matrox lub Tseng ma byc lepszy od S3 - prosze to wytlumacztc,
> przeciez Monster w trakcie dzialania przejmuje funkcje karty graficznej
> pozostawiajac ja w "uspieniu" do zakonczenia swej pracy. Dlaczego wiec
> rodzaj owej karty ma miec wplyw na wydajnosc? Ponadto uwazam, ze nazwa
Nie ma zadnego uspienia. Po prostu sygnal jest odcinany (ale generowany
przez karte 2D jest normalnie).
A z wydajnoscia: chodzi tu o wydajnosc karty 2D w grafice 2D, of kors
(kiedy nie jest uzywane VooDoo)

> dopalacz w odniesieniu do Monstra jest wysoce niefortunna. Monster to
> poprostu druga specjalizowana w dzedzinie gier 3D karta, jaka sobie wkladamy
> do komputera..
Ale czemu wysoce niefortunna? Krotka i opisuje dzialanie.

> A poza wszystkim - o ile zakup Tsenga do Monstra jest rozsadny o tyle
> Millenium II to pomysl dla ludzi nie majacych co ze szmalem robic.
Zalezy.

--
       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
          xenocide_at_polbox.com