Re: Podpowiedzcie: Monster + jaka karta?

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 21:53:38 MET DST

>Z Monsterem pojdzie kazda karta 2D. Jesli chodzi o wydajnosc to moim
skromnym
>zadniem najlepsza bedzie jakas z chipem Tseng Labs ET6000 (lub ET6100)
>ewentualnie Matrox Millenium II.

Dlaczego matrox lub Tseng ma byc lepszy od S3 - prosze to wytlumacztc,
przeciez Monster w trakcie dzialania przejmuje funkcje karty graficznej
pozostawiajac ja w "uspieniu" do zakonczenia swej pracy. Dlaczego wiec
rodzaj owej karty ma miec wplyw na wydajnosc? Ponadto uwazam, ze nazwa
dopalacz w odniesieniu do Monstra jest wysoce niefortunna. Monster to
poprostu druga specjalizowana w dzedzinie gier 3D karta, jaka sobie wkladamy
do komputera..
A poza wszystkim - o ile zakup Tsenga do Monstra jest rozsadny o tyle
Millenium II to pomysl dla ludzi nie majacych co ze szmalem robic.
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl