Re: Podpowiedzcie: Monster + jaka karta?

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 10:04:41 MET DST

Jacek M. Robak wrote:

> Dlaczego matrox lub Tseng ma byc lepszy od S3 - prosze to wytlumacztc,
> przeciez Monster w trakcie dzialania przejmuje funkcje karty graficznej
> pozostawiajac ja w "uspieniu" do zakonczenia swej pracy. Dlaczego wiec
> rodzaj owej karty ma miec wplyw na wydajnosc?
Albo nie czytales pytania albo nie masz pojecia o substancji o ktorej sie
wypowiadasz...

> Ponadto uwazam, ze nazwa
> dopalacz w odniesieniu do Monstra jest wysoce niefortunna. Monster to
> poprostu druga specjalizowana w dzedzinie gier 3D karta, jaka sobie wkladamy
> do komputera..
Kwestia umowy...

> A poza wszystkim - o ile zakup Tsenga do Monstra jest rozsadny o tyle
> Millenium II to pomysl dla ludzi nie majacych co ze szmalem robic.

Albo dla tych ktorzy wyznaja zasade: "tani zakup - psy mieso jedza".

> MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |