Re: Dyskietki z DBLSPACEm

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 23:56:36 MET DST

On 10 Jun 98 09:53:38 GMT, Bartosz Deka <deka_at_lo13.univ.szczecin.pl>
wrote:

>Witam.
>Mam klienta ktory posiada kilka dyskietek (!) spakowanych DBLSPACEm, w
>servisie zainstalowano mu DOSa 6.22 z DRVSPACE i nie moze teraz odczytac
>zawartosci dyskietek. Samo odczytanie danych go nie interesuje - chodzi o
>rozwiazanie problemu: Jak DRVSPACEm odczytywac dyskietki spakowane
>DBLSPACE ? Czy ktos moze sie juz tym bawil i moze podpowiedziec jakies
>rozwiazanie ?

NBormalnie - odczytywac! to jest TEN SAM FORMAT, dblspace.exe od
drvspace.exe roznia sie tylko algorytmami - dblspace mial motorek
czesciowo zerzniety ze stackera i muzieli napisac to od nowa.
Prawdopodobnie klient nie ma ustawionego automatycznego montowania
skompresowanych dyskietek - proponujeodpalic drvspace bez parametrow i
skorzystac z interfejsu...

Darek