Re: HP 690C, 820Cxi vs. Epson Stylus 400 - ktora lepsza? ZADNA - to jaka kupic???

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 23:51:08 MET DST

Michal Zadworny napisał(a) w wiadomości: ...
>Obecnie posiadam HP 690C i musze przyznac ze jestem z niej zadowolony.
>Jesli chodzi o Lexmarka to szybko leci cardrige z czarnym tuszem, mimo ze w
>instrukcji jest zapis na 1000 stron cz-bial.

W instrukcji tez jest okreslony stopien zapelnienia strony - 5% przy mono,
15% przy kolor. Jak mialem model 2030CJ znacznie przekroczylem te limity a
tuszu starczylo na dluzej niz deklaruje producent. Faktem jest, ze 5700 ma o
wiele wieksze pragnienie
na atrament, ale tez dane nie sa zanizone.
Najciekawsze jest to, ze po napelnieniu cartridge'a moglem wiecej wydrukowac
niz na orginalnym, szkoda tylko ze pod koniec padla glowica.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl