Re: Dyskietki z DBLSPACEm

Autor: Bartosz Deka (deka_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 10:21:47 MET DST

In article <357eeb70.4629298_at_news.tpsa.pl> you wrote:

> NBormalnie - odczytywac! to jest TEN SAM FORMAT, dblspace.exe od
> drvspace.exe roznia sie tylko algorytmami - dblspace mial motorek
> czesciowo zerzniety ze stackera i muzieli napisac to od nowa.
> Prawdopodobnie klient nie ma ustawionego automatycznego montowania
> skompresowanych dyskietek - proponujeodpalic drvspace bez parametrow i
> skorzystac z interfejsu...

Witam.
Jak wspomnialem w pierwszym liscie zalezy mi na rowiazaniu problemu (to tak
w posumowaniu innych odpowiedzi ktore otrzymalem).

Okazuje sie ze to odczytywanie nie jest takie sobie proste. Probowalem
zamontowac dyskietke recznie i wtedy dostalem komunikat o tym ze dyskietka
jest skompresowana DBLSPACE i aby odczytywac ja nalezy cos zrobic ze
DRVSPACEm. Wiecej informacji mialem znalesc w pliku README.TXT, ale nic
konkretnego nie znalazlem. Wiec zwracam sie do Was o pomoc.

Pozdrawiam

--
Bartosz Jan Deka
Szczecin