Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 23:04:06 MET DST

oN Wed, 10 Jun 1998 08:48:52 GMT, "The Great Cornholio"
<cornhole_at_friko5.onet.pl> wRoTe:

>Nie wiem gdzie kupiłeś tego Zoltrixa, ale może to nie był sklep komputerowy,
>tylko jakiś inny. Często to jak działa sprzęt, nie zależy od jego jakości
>tylko od odpowiedniej instalacji i możliwości osoby instalującej.

od jakości łączy przede wszystkim. już niejedna osoba pisała na
grupie, że zoltrix nie osiąga swojej maxymalnej, deklarowanej
wydajności przy słabych łączach. wątków o zrywach podczas transmisji
na grupie było już kilka razy.
szczęście mają Ci, którzy trafili na dobrej jakości łącza
telefoniczne, ale co mają powiedzieć inni, m.in. nadawca pierwszego
postu w tym wątku?

>Sam mam
>Zoltrixa, znam wielu ludzi, którzy go mają i nikt nie narzeka.

znajdź mi osobę, która narzeka na USR-a. ;-)
na grupie co chwila pojawia się wątek "mam problem z zoltirxem".

znam kilka osób, które to przeskoczyły z zoltisia na USR-a i nie
żałują wydanych pieniędzy.
modem kupuje się (podobnie jak monitor) na kilka lat wprzód. czy nie
warto wydać na niego trochę więcej kasy, przez co człowiek zaoszczędzi
na impulsach, nerwach i problemach?

                     pozdrowionka...
                              Tałajczyk Piotr
                              email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl