Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Bolek (bolek123_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 14:44:39 MET DST

>znam kilka osób, które to przeskoczyły z zoltisia na USR-a i nie
>żałują wydanych pieniędzy.
>modem kupuje się (podobnie jak monitor) na kilka lat wprzód. czy nie
>warto wydać na niego trochę więcej kasy, przez co człowiek zaoszczędzi
>na impulsach, nerwach i problemach?
Bardzo madre slowa. Modem to nie procesor, gdzie pol roku i juz musisz
go zmienic. Modem sie nie starzeje. Tym bardziej jesli teraz kupi sie
V.90 to najprawdopodobniej dlugo nic nie wymysla (oprocz rezygnacji z
lini telefonicznych) szybszego. Taki modem bedzie Ci jeszcze troche
sluzyl...

Ja tez mam USR Sportster zew. i nie zaluje wydanych pienidzy. Wtedy
zaplacilem za niego 750zl i myslalem, ze to jest dobra cena. Dzis
takiego kupic za 500zl (dwa razy wiecej niz Zoltrix). W zamian
otrzymujesz sprzet dobrej jakosci, ktory napewno bedzie dzialal dobrze
a Zoltrixy???? Raz jest taki innym razem tak. Trafisz dobry model to
bedzie chodzil, trafisz zly to nie.

Poza tym sa problemy z instalacja. Wedlug mnie najelpiej jest kupowac
modele zewnetrzne. Instalcja przebiega bez problemu....

Jeszcze innymi przykladem jest to, ze ile ludzi pisze na grupy, ze cos
im nie dziala w Zoltrixie... faktem jest, ze na rynku jest 2x wiecej
Zoltrixow, ale na USRy nikt sie nie skarzy.............

Pa!